/Á.SZ.F.
Á.SZ.F. 2020-03-08T20:31:28+01:00
Utolsó módosítás: 2020. Március 01.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF ) Tormási Diána egyéni vállalkozó, kisadózó, (székhely és postacím: 8699, Somogyvámos, Haladás u. 17.;  adószáma: 55405003-1-34, számlaszám OTP 11773432-01618758, telefonszám: 06306621727), és Sára József őstermelő (székhely és postacím: 8699, Somogyvámos, Haladás u. 17.;  adószáma: 64395366-1-34, számlaszám OTP 11773432-80689135, telefonszám: 06303059143) továbbá a www.egzotikusdisznovenyek.hu webshop által nyújtott kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél, a továbbiakban Ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Az Egzotikus dísznövények webshop szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, aki magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A szerződés nyelve magyar.
A megrendelés leadása egyik félre sem hárít kötelezettségeket, a teljesítésig szabadon és következmények nélkül módosítható, illetve lemondható. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.
A termékeknél feltüntetett árak 0% áfát tartalmaznak.
Amennyiben a honlapunkon, illetve kertészetünkben található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával kapcsolatban a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal telefonon, vagy írásban. Elérhetőségeink honlapunk „Kapcsolat” és Á.SZ.F. menüpontjában is megtalálhatóak.
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett és fizetendő összeg.
A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk.
Az Eladó fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy az utánvételes megrendelést üzleti kockázat függvényében visszautasítsa.
A honlapról megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. A teljesítéssel kapcsolatos esetleges változásokról e-mailben, vagy telefonon értesítjük. Eladó felajánlja a tényleges áron történő értékesítést és amennyiben a Vevő azt nem fogadja el, a megrendelés törlésével elállhat a vásárlástól.
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Amennyiben a Vásárló a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási, vagy felmondási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.
Elállási szándékát kétféleképpen, de kizárólag írásban kell jeleznie részünkre; az egzota108@gmail.com emailcímre küldött elektronikus levélben a rendelési szám, megrendelő neve, címe, telefonszáma megadásával, vagy postacímünkre küldött ajánlott levélben (8699, Somogyvámos, Haladás u.17.).

Csomag átvételének meghiúsulása

Az MPL futárszolgálat munkanapokon az első sikertelen kézbesítést követő napon újra megkísérli a csomag kiszállítását. Amennyiben egy címről átvétel és kellő kapcsolatfelvétel/tájékoztatás nélkül visszajön a csomag, a továbbiakban arra kizárólag az összes költség előre történő megfizetésével fogadjuk el a megrendelést és postázunk újra.
A terméket (növényt,növényeket) kizárólag eredeti, sértetlen állapotban kell (nyomtatott számla esetén a számlával együtt) visszajuttatnia címünkre. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén vagyunk kötelesek a teljes vételárat megtéríteni. Ha a növény nem a feladáskori állapotában érkezik vissza, a vételárat nem, vagy csak részben tudjuk visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban az ügyfélnek kell gondoskodnia. Utánvételesen feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
A csomagfeladás napjától számított 14 munkanapon belül az Ügyfél számára elektronikus számla, úgynevezett e-számla készül a Szamlazz.hu segítségével, melyet a megrendeléskor megadott emailcímre kiküldött levélben található linken keresztül érhet el. A Számlázz.hu az Interneten elérhető számlázóprogram. Az oldal fejlesztője és üzemeltetője a KBOSS.hu Kft. Postacím: KBOSS.hu Kft., 1031 Budapest, Záhony utca 7/C. Tel: +36-30-35-44-789. Azok az ügyfelek, akik nem rendelkeznek elektronikus postafiókkal, a csomaggal együtt, nyomtatott formában, vagy postai úton, levélben továbbítva kapják kézhez számlájukat.  https://www.szamlazz.hu/aszf/

Panasszal a területileg illetékes Békéltető testülethez fordulhat, vagy az alábbiak szerint:
“Tájékoztatjuk Önöket, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnik.
Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.
Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.”
(Forrás: fogyasztovedelem.kormany.hu)