/Itt az elmúlt években felmerült leggyakoribb kérdésekre válaszolunk

Itt az elmúlt években felmerült leggyakoribb kérdésekre válaszolunk

A kínálatban szereplő növények szabadgyökerűek?

Nem. Minden növényünk kertészeti konténeres, műanyag cserepes.


Hogyan tudok rendelni?

Webáruházunkon keresztül. Ha esetleg nem sikerül, küldje el szállítási/számlázási nevét, címét, telefonszámát és az igényelt növények pontos adatait (méret, darabszám, ár) emailben az egzota108@gmail.com -ra.


Miért kerül ennyibe a csomagküldési díj?

Ön nem az Egzotikus dísznövények webáruház elképzelése alapján fizeti a postaköltséget, hanem az MPL díjszabása alapján. Az MPL külön kezeli, kézi feldolgozással ezeket a növényeket tartalmazó csomagokat, nem pedig futószalagon, továbbá vállalja, hogy 24 óra alatt továbbítja terjedelmes (nem szabvány) és törékeny opcióval őket, mivel különösen érzékenyek a szállítás körülményeire. Nem lehet összehasonlítani tárgyak szállítási körülményeivel és postaköltségével. 2023.07.01-től új módszer lépett életbe. Minden kedves Megrendelőnk csomagját egyedileg mérjük és számítjuk ki az MPL üzleti ügyfélkalkulátora segítségével. Csomagindítás előtt mindenkivel egyeztetjük a pontos díjat és a kiegészítő szolgáltatásokat.


Hol találom meg a számlámat?

A rendeléskor megadott emailcímre érkezik a Billingo segítségével, tehát elektronikus számlát készítünk a csomagfeladás utáni 8 napon belül.


Személyesen hol tudok vásárolni?

Webáruházon keresztül értékesítünk, kimondottan lerakat, vagy üzlet nem található. A rendelésben szereplő növények átvehetőek kizárólag előzetes bejelentkezéssel, 1 nappal érkezés előtt somogyvámosi telephelyünkön (Fonyódtól 20 percre). Új! 2023.07-től H-P 10-15 óráig látogatható kertészetünk és állatfarmunk előzetes telefonos bejelentkezés után.


Milyen tápanyagot adjak a növényeknek?

Citrusféléknek a szárnyas-guano (csak hosszú érlelésű oldat formájában!), minden más növénynek az érett marhatrágya, vagy komposzt az ideális. Praktikusak a pellet formák is, hiszen könnyen kezelhetőek, kevésbé szagosak és jól adagolhatóak, de már nem tartalmaznak sok fontos összetevőt a magas hőkezelés után. Tavasztól-őszig általában 2 hónap után újra pótolni/adagolni kell a növények számára.


Az áfonyáknak és rododendronoknak, azáleáknak savanyú föld szükséges. Melyik földtípust válasszam?

Sok megtévesztő termék van a piacon. Ne a zsákon lévő fotó alapján döntsünk, mert épp rajta van az áfonya képe..a legfontosabb a föld pH értéke! Ha a terméken nincs feltüntetve a pH értéke, meg se vegyük. 3-5 pH közötti föld az ideális a savanyú földet igénylő növényeknek.


Nem sikerül a honlapon megrendelnem a növényeket. Mi lehet az oka?

A webáruházba történő vásárlás regisztrációhoz kötött. Esetleg a kosár értéke nem éri el a minimum összeget, ami 5.000Ft. Ha továbbra sem jut a rendelés elküldéséig, nézze át az összes adatát, hátha hiányos, vagy hibás valamelyik. Pipálja ki az Á.SZ.F. és a Vásárlási feltételek elfogadását. Lehetőleg Google Chrome böngészőt használjon. Ha ezek után sem sikerül, küldje el pontos szállítási és számlázási nevét, címét, telefonszámát emailben az egzota108@gmail.com címre, amelyben pontosan tüntesse fel, melyik növényből hány db-ot szeretne, fajtanévvel, árral, mérettel.


Az Indián banán (Asimina triloba, Pawpaw) önporzó?

A magoncok nem. Az oltványok között sem mindegyik fajta, csak a Prima és a Sunflower.


A Datolyaszilva (Diospyros kaki) önporzó?

Igen. Mindegyik fajta.


Az MPL futárnál tudok bankkártyával fizetni?

Ez országosan, regionálisan változó, melyik futárnál van terminál.


Külföldön élek. Magyarországon kívülre is rendelhetek?

Csak Magyarország határán belüli címekre lehet rendelni. Amennyiben át tud utazni egy magyarországi belföldi postára, kérjen ‘postán maradó’ opciót és jelölje ki, melyik postahivatalba kéri a csomagot, ahol 5 napig át tudja venni.


Sérülten érkezett a csomag, vagy a növény. Hol tudok reklamálni?

Az esetleges kárigényt a postákon, a csomag minden elemével és tartalmával befáradva jegyzőkönyv felvételével, vagy akár elektronikus úton is be lehet nyújtani. Az elektronikus bejelentéssel kapcsolatos további információkért kérjük, forduljon az MPL Üzleti Ügyfélszolgálthoz (Tel: 06-1-767-8272, e-mail: Uzleti.Ugyfelszolgalat@posta.hu).


 

By | 2023-07-17T05:24:37+01:00 március 11th, 2020| Itt az elmúlt években felmerült leggyakoribb kérdésekre válaszolunk bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

About the Author: